Translate

13 Ağustos 2023 Pazar

Tom Cruise Portresi

 


Thomas Cruise Mapother IV. 

Kısaca; Tom Cruise  Bu portre çalışmamda; bir kaç teknik ve yöntemi birlikte kullandım.

Neler Yaptım?

1- 50x70 Cm 300gr Kraft kağıt kullandım...

2- Siyah yağlıboya ile Kuru Fırça Tekniği kullandım.

3- Gömlekte ve fazla ışık alan kısımlarda beyaz yağlıboya kullanmam gerekirdi. Normali buydu. Ama bu sefer öyle yapmadım; pastel kullanmaya karar verdim... Bazı inceliklerde ise çok az da olsa; yağlı kömür kalem kullandım... Renkli kağıt üzerine iki renk kullanarak yapılan resim tekniğine literatürde; Threecolor yani üçrenk tekniği denir.

Tom Cruise portresinde Hem Kuru Fırça Tekniği, hem, threecolor, hem de pastel kullanmış oldum...

Denemek isteyen arkadaşların bilgisine sunulur... Umarım beğenirsiniz...

4- Bittikten sonra üzerine OzturkMax Saç Spreyi uyguladım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder