Translate

19 Mayıs 2019 Pazar

Cahilsin bilmiyorsun

* Ülke sorunlarını yazıyorum; 'siyaset diye, başına iş alırsın diye' beğenmiyorsun...
* Fıkramsı şeyler yazıyorum; 'bu kadar dert arasında gülmek de ne' diyorsun...
* Şiir, resim paylaşsam; 'sanatla ilgilenecek halimiz mi var' dersin...
* Aç olduğunu söyleyince alkışlayıp; 'açlığının nedenini söyleyince' kızıyorsun...
* Aşktan, sevgiden, hayatın güzelliklerinden söz edince; 'uçuklukla' suçluyorsun...
* Hurafelerle, akıl dışı kirliliklerle kandırıldığını söylüyorum; 'değerlere saygısızlık' olarak niteliyorsun...
* Senin inancını fütursuzca kullananlara karşı çıkıyorum,senin inancını korumaya çalışıyorum; ötekilerle birlikte beni hedef alıyor ve 'dinsizlikle' suçluyorsun...
* 'Memleket çok zengin, kişi başına şu kadar para düşüyor' diyenlere,'bizim payımız nerede' diyorum; 'servet düşmanlığı' ile suçluyorsun...
* Ahlaksızlara, hırsızlara, yalancılara,bölücülere karşı savaş açıyorum; yanımda olman, destek vermen gerekirken, onların yanında yer alıyor, onlara destek veriyor, sonra 'açım' diye inliyorsun...
* Memlekette düzgün olan maddi-manevi hiçbir şey kalmamışken, çalışabilecek insanların önemli bir kısmı işsizken ya da karın tokluğuna bile olmayan işlerde, üstelik güvencesiz olarak çalışırken; sen bu duruma karşı çıkanların önüne dikiliyor, zalime kalkan oluyorsun...
* Egitimsizsin; bilmiyorsun...
Sömürülüyorsun; görmüyorsun...
Kullanılıyorsun; farkında değilsin...
Küçük çıkarlara mahkum olmuşsun; kavrayamıyorsun...
Anlatıyorum; dinlemiyorsun!..
Kendini de yakıyorsun; beni de...
Ülkeyi de!!!

Alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder