Translate

8 Ocak 2021 Cuma

O BENİM CUMHURBAŞKANIM OLMAYACAK

 


Bekir Çoşkun, Abdullah Gül Cumhurbaşkanı olduğu zaman;

"O BENİM CUMHURBAŞKANIM OLMAYACAK" dedi.

Bunun üzerine zamanın başbakanı ERDOĞAN, "Tanımıyorsan, istediğin ülkeye GİDEBİLİRSİN" dediğinde, 

"GİDECEK YERİM YOK" cevabını verdi. 

*

Bekir Coşkun'un eşi ANDREE COŞKUN ise, Hürriyet gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Ertuğrul Özkök'ün köşesi aracılığıyla, Başbakan Erdoğan'a şu cevabı verdi:


- "Sayın Başbakan, ben Fransız asıllı bir Türk vatandaşıyım ve TÜRK PASAPORTU taşıyorum. Bir Türk’e áşık oldum ve onunla evliyim. Annem babam bu topraklarda öldü. Bu topraklara gömüldü. Ben de BU TOPRAKLARDA ÖLECEĞİM. Bu topraklara gömüleceğim. Sözleriniz içimi acıttı, gururumu çok rencide etti. 

Cevabım şu: HAYIR Sayın Başbakan, bir yere GİTMİYORUZ. BURADAYIZ."


Bekir Çoşkun"un eşi Andree 1990’lı yıllarda TRT’de çalışıyordu.

Bir program çerçevesinde, Ankara’daki yabancı büyükelçilerle de röportajlar yapıyorlarmış. O dönemde Fransa’nın Ankara Büyükelçisi François Dopffer’le konuşmak üzere İstanbul’daki konsolosluk rezidansına gitmişler.

Andree’nin ailesi Fransa’dan gelip Türkiye’ye yerleşmiş levanten bir aile.

Dolayısıyla Türkçe’nin yanında Fransızca’yı da anadili olarak konuşuyor. 

Büyükelçi "Nasıl bu kadar iyi Fransızca konuşuyorsunuz?" deyince, o da "Ailem Fransız asıllı" demiş.

Bunun üzerine Büyükelçi Dopffer, 

"Biliyorsunuz ÇİFTE VATANDAŞLIK hakkınız var. Belgelerinizi getirirseniz, size ve eşinize FRANSA VATANDAŞLIĞI veririz" 

demiş.

Andree, şu cevabı vermiş:

"Ben buradaki hayatımdan çok memnunum. Çok mutluyum. Eşim gazeteci. ÇİFTE VATANDAŞLIĞA İHTİYACIMIZ YOK."

*

Evet, Başbakan Erdoğan’ın, "Tanımıyorsan çek git" dediği Bekir Coşkun ve eşi Andree Coşkun böyle insanlar..


(Tuncay Erciyes) /  Alıntı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder