Translate

20 Mart 2021 Cumartesi

Enver Sedat'ı Neden Öldürdün?



 Eski Mısır devlet başkanı Enver Sedat'ı yaptığı suikast sonucunda öldüren adama hakim sorar:

"Sedatı neden öldürdün?"

Katil:" Çünkü laikti"

Hakim:"Laik ne demek ?"

Katil : "Bilmiyorum!!"

Mısırın iyi edebiyat adamı rahmetli Necip Mahfuz'u öldürmeye çalışıp başarısız olan sanığa hakim sorar :

"Neden vurdun?"

Sanık : "Sokak çocuklarının hayalleri adlı kitabı yazdığı için"

Hakim : " Peki sokak çocuklarının hayallerini okudun mu?"

Sanık: "Hayır"


Hakim Yazar Faraç Fodayı öldüren üç teröriste sorar :

"Neden Faraç Fodaya suikast düzenleyip öldürdünüz?"

Suçlu : "Çünkü kafir"

Hakim : "Onun kafir olduğunu nereden anladın?"

Suçlu : "Onun kitabından"

Hakim : "Hangi kitabından anladın onun kafir olduğunu?"

Suçlu : "Ben okuma yazma bilmiyorum"

Hakim : "Nasıııll!!!

Suçlu : "Ben okuma yazma bilmiyorum"


Eğitime verdiğimiz vergiler bize/toplumumuza hurafe ve safsata ile sömürülen akılların, cehaleti olarak  geri döndü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder