Translate

16 Ağustos 2020 Pazar

BİRAZ GÜLELİM.... ÇOOOOOOK İHTİYACIMIZ VAR

😁😁😁
Misafirin yanında dayak yemeyeceğini bildiği için sınırları zorlayan çocuktaki cesaret kimsede yok🤣

Kavgaların en çok 'ne bakıyon len' diye çıktığı bir ülkede, otobüslere karşılıklı koltuk yapmak çok mantıklı gerçekten 🤣

Dişini fırçalayan erkeği bulmuş da, macunu ortadan sıkmayanını istiyor. Bak bak lükse bak🤣

Arabada kemer takmak zorunluyken otobüslerde milletin ayakta gidebilmesini bana bir anlatın🤣

Türklere özgü ikna şekli; "ölümü gör"🤣🤣🤣

Bazen başımı alıp gidesim geliyor ama; Müge Anlı'dan korkuyorum, beni de bulur diye🤣

Asansör çağırma tuşuna defalarca basarak daha hızlı geleceğini zanneden; tek milletiz 🤣🤣

Annem beni ders çalışırken gördü, gözleri yaşardı, bıraktım ders falan çalışmıyorum. Ondan değerli mi, kıyamam ben ona🤣

Elini öptürmek istemeyipte elini iyice aşağı indirip beni yerlerde süründüren orta yaşlı akraba seni pıçaklarım🤣🤣🤣

Kulağımda kulaklık var, dürtüp müzik mi dinliyorsun diyor. Yok kuleden iniş izni istiyorum. Pilotum ben🤣

Pizzayı yuvarlak yapıp üçgen kesip kare kutuya koyanla, evleri kare ve dikdörtgen yapıp adını daire koyan kişi aynı kişi olmalı🤣🤣🤣

Eve gelen misafirin; "tuvalet var mı?" diye soruşuna ayar oluyorum. Yok biz poşete yapıp karşı apartmanın damına atıyoruz🤣🤣🤣

Anneme; "anne ben evlatlık mıyım?" dedim. "Öyle bişey olsa seni mi seçerdik" dedi. Haklı kadın🤣

Gözleri aşka gülen en taze sögüt dalsın diyor şarkıda. Bu hayatımda duyduğum en kibar, en naif ODUNSUN deme şekli🤣🤣🤣

Her "ne yapıyorsun?" diye sorduğumda "napiim sen napıyorsun?" diyen Bi arkadaşım var. Yıllardır ne yaptığını bilmiyorum🤣

27653941 keredir diyorum size, şu sayıları okumuş gibi yapıp geçmeyin diye🤣

Sadece Türklere özel bir ağırlık birimi 'gavur ölüsü gibi' 🤣🤣🤣

Fırıncı bana sıcak ekmek veriyorum dedi. Abi nasıl olsa eve gidince annem bayatları yedirecek dedim. Sarıldık ağlaştık🤣

Bizler arkası gelmez dertlerimin şarkısını söylerken göbek atan bir toplumuz. Kimse bana normal olduğumuzu söylemesin. Yemem🤣

İnsanımız gariptir. Camı siler ayna gibi oldu der, aynayı siler cam gibi oldu der🤣

En iyi tedavi şekillerimizden biri; git bir elini yüzünü yıka🤣

Pazarda çocuğunu kaybedince feryat figan ağlayan, buluncada öldüresiye döven anne; Türk annesidir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder