Translate

6 Mart 2020 Cuma

DEMİRCİNİN İTİ

Rahmetli Ozan Arif'i güzel bir hikayeli şiirle yâd ediyoruz.

Bu hikâye tüm demircinin İtlerine gelsin..

Vaktiyle aç Kalan bir kurt, köyün birine girer .
Girer ama bir de bakar arkadan onlarca it peşine düşmüş.
Kurt kaçar beş it kalır,
Kurt kaçar üç it kalır,
Kurt kaçar iki it kalır,
Kurt kaçar bir it kalır ,
Kurt kaçar ama it bıkmak bilmez kurdu kovalar.
Kurt arayı açınca çıkar bir tepeye iti merak eder kimin iti diye.
Birde bakar Demircinin iti!

Kurt kendi kendine hayretle ,

Ulan kasabın iti peşimden gelse anlarım tavukları yedim,
Fırıncının iti olsa, ekmeklerini yedim 

Ben bu demircinin itine ne yaptım? 
Derdi zoru ne ki peşimden geliyor?

Koca köyde tekti,
Kurtlara gözü pekti,
Çok diktatör köpekti
Ne itti be, vay vay vay! 
Unutmam kolay kolay

Dört beş itle gezerdi
Köylüleri üzerdi
İmama çok kızardı
Ne itti be, vay vay vay!
Unutmam kolay kolay

Bir gün ipi kopmuştu
Tam paçamdan kapmıştı
Bana neler yapmıştı
Ne itti be, vay vay vay!
Unutmam kolay kolay

Isıracaktı fark ettim
Tam vuracaktım çark ettim
Köyü bile terk ettim
Ne itti be, vay vay vay!
Unutmam kolay kolay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder